szellemes idézetek

Ha elromlott a tegnap hogyan tudom megjavitani holnap?

A valószinüség határán valószinüség szerint semmi sem valószinü.

Soha se mondd hogy soha de ha mégis mondanád soha se ismerd be.

Ha elferditem az igazságot biztos hogy meggörbűl?

Ha a majmoktól származunk én mért nem szeretem a banánt?

Ha véletlenül lelövöm magam másodjára talán már nem sikerül.

Megigérem hogy többet nem fogok inni egész nap.

ha eltörik a dió azt hogyan tudnám meghegeszteni?

Az tuti hogy vannak földönkivüliek különben ET- se tudott volna haza menni.

Nagyon érzékeny vagyok biztos sirni fogok a temetésemen.

Én hiszem hogy van véletlen egyszer biztos hogy elmegyek oda.

Marx már mikor megirta a tőkét és még soha senki nem tudta kivágni.

Címkék: vicces idézetek

A bejegyzés trackback címe:

https://humortumor.blog.hu/api/trackback/id/tr101359340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása